keskiviikko 22. heinäkuuta 2015

Vessaohjeita

Kaikenlaista sitä näkee. Kuten nämä ohjeet Balin lentokentän vessassa. Tiedoksi siis kaikille teille, että jalkojen peseminen yleisen vessan pöntössä ei ole sallittua :-D


Kaksi duunipäivää takana ja mä oon jo ihan raato! Olin eilen illalla ihan täysin poikki ja menin nukkumaankin jo tosi aikaisin, ja sama tahti on jatkunut tänään. Onneksi meillä on duunissa vielä aika hiljaista, niin pystyy ottamaan vähän rauhallisemmin.

Ensi viikolla mennään taas, lähdetään nimittäin kummitytön kanssa viikonlopuksi Lontooseen. Poikkeuksellisesti kummisetä pääsee tällä kertaa myös mukaan, aiemmin meillä on ollut vaan tyttöjen reissuja. Itsehän ramppaan Lontoossa nykyään melko usein, joten kaupunki on tuttu ja on ihanaa päästä sitä esittelemään koko seurueelle. Mies tosin on kyllä käynyt Lontoossa useaan kertaan, mut edellisestä visiitistä on jo vuosia.

Tein tänään meille vähän lippuvarauksia, ja jotenkin sit miehen kanssa päädyttiin katsomaan Towerin sivuja. Ja järkytys, kruununjalokivet on Towerissa esillä! En tiedä miten tää on mennyt multa ohi (oon moneen kertaan miettinyt ja etsinyt ilman tulosta), ja harmitellut, ettei Britannian mahtavaa kokoelmaa näe missään. Nyt tunnen itseni kyllä vähän tyhmäksi, mutta ehdottomasti haluan Toweriin mennä, joko nyt jos kummityttökin innostuu tai sit jollain seuraavalla reissulla.

Kamalan kasan kuviakin oon käynyt läpi, joten matkajuttuja on lähiaikoina tulossa. Stay tuned siis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti