maanantai 6. heinäkuuta 2015

Nails Inc

Nails Inc on ollut mulle tuntematon kynsilakkamerkki siinä mielessä, että oon siihen törmännyt joskus jossain netissä, mutta en ikinä testannut. Jollain keväisistä Englannin reissuista sain kuitenkin jonkun muotilehden mukana kynsilakkapullon ja viikko sit sunnuntaina lakkasin kynnet. Ajattelin, että kestävät ehkä muutaman päivän loman rasituksia, mut kuinkas sitten kävikään. 

Eilen nimittäin uima-altaalla heräsin ihmettelemään, miten hyvät mun kynnet vieläkin on. Mä oon lentänyt 15 tuntia, roudannut kamoja pitkin lentokenttiä ja viimeisen viikon lillutellut käsiäni uima-altaassa lukuisia tunteja ja kynnet on edelleen kuin eilen lakatut. Ihmeellistä.

Tällä kokemuksella aion kullä tutustua näihin lakkoihin tarkemminkin, normaalisti nimittäin sellainen 4-5 päivää on maksimi, minkä ajan lakka pysyy mulla hyvinä.


Muuten täällä ei ookaan tapahtunut mitään ihmeellistä. Mutta on ollut kyllä ihanaa, kun ei oo tarvinnut tehdä yhtään mitään. Tosin naureskelin just miehelle, että kai sitä ois uima-allas lähempääkin löytynyt, ettei sen takia ois tarvinnut tänne asti matkustaa, mut ehkä me tästä vielä reipastutaan ja keksitään jotain aktiviteetteja. Alustavasti ollaan suunniteltu, että torstaina pidettäisiin retkipäivä.

Sellaista siis tänne. Terkkuja!

2 kommenttia:

  1. Meillä vähän sama kuvio, pitkä lento lauantaina, pariin päivään ei oo muuta jaksanut ku altaalla loikoilla, mutta myös me reipastutaan keskiviikkona kun haetaan auto!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Altaalla loikoilu on kyl parasta!! Mahtavaa lomaa teille!! :-)

      Poista