lauantai 6. kesäkuuta 2015

Synttärijuhlia ja pakkaushommia

Meillä oli tänään mahtavat juhlat, kun mun siskontyttö täytti 7. Syksyllä kouluun menevä päivänsankari oli itse saanut päättää synttärien teeman, joten juhlapäivää vietettiin amerikkalaisten grillijuhlien merkeissä.

Paras ja toivotuin lahja oli ikioma kännykkä. Tiesin, että se oli toiveissa ja että mummin ja kummin paketista kännykkä löytyy, joten parkkeerasin sohvan viereen seuraamaan paketin avaamista valmiina ikuistamaan synttärisankarin ilmeen, kun paketti aukeaa. Ja näin siinä kävi. Tyttö lähti niin kovalla vauhdilla esittelemään lahjaa kaikille, että mun kamerasormi ei ehtinyt mukaan :-)

Synttärit meni siis mainiosti ja iltapäivä juhlien jälkeen maha täynnä sohvalla maatessa. Nyt tosin pitäisi ryhdistäytyä, mä lähden Englantiin huomenna aamupäivästä ja pitäisi pakata. Laukun hain jo kellarista, mutta muuten oon vielä lähtöpisteessä. Oon Englannissa keskiviikkoon eli mitään erityisen ihmeellistä en mukaan edes tarvi, mutta aloittaminen on vaan tänään taas jotenkin kovin vaikeaa :-)

Iloista viikonlopun jatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti