sunnuntai 21. kesäkuuta 2015

Juhannus

Meillä juhannus on mennyt hyvin epäperinteisissä merkeissä. Ei sillä, et muutenkaan olisin mökillä viihtyvää tyyppiä eli kaupungissa juhannuksen viettäminen ei ole mitenkään poikkeuksellista, mut se ehkä on, että oon istunut koko juhannuksen sisällä nenä kirjassa. Pakko on ehdottomasti maailman paras motivaattori.

Mulla on vika tentti torstaina ja oon kyllä saanut hyvin luettua. Tosin tunteet vaihtelee toivosta epätoivoon ja kamalasti mietin, että osaanko vai en (tällä hetkellä ajattelen et osaan) ja sit mietin et luulenko vaan. Mun kurssikaverit sauhuaa netissä paniikissa ja järjestelee jotain nettitapaamisia, jossa voi keskustella epäselvistä asioista ja mä en oikein edes tajua, että mitä tässä pitäisi olla tajuamatta. Toki yksityiskohdissa riittää pänttäämistä, mut isot linjat mulla on omasta mielestä hallussa. Tai sit en vaan ymmärrä etten tajua. Mut hommia on joka tapauksessa vielä ennen torstaita, jolloin suuntaan Lontooseen.


Tänään illalla poistuin kotoa ekaa kertaa sitten torstain, kun piipahdettiin Kaivarissa jätskillä. Oli ihanan aurinkoista, vaikka mereltä puhalsikin välillä aika vilpoinen tuuli. Melkein jo tuntui kesältä ja kuulemma viikon päästä pitäisi olla lämmintäkin! Tosin heräsin siihenkin totuuteen, että viikon päästä maanantaina me jo lähdetään lomalle eli hellettä meillä pitäisi riittää. Omituista miten nopeasti sekin tulee!

Ihanaa lomaa siis teille kaikille, joilla se jo alkaa ja tsemppiä meille, joilla on vielä duunipäiviä ennen lomaa jäljellä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti