tiistai 9. kesäkuuta 2015

Englannin terveiset

Terkut Englannista! Täällä mä istun kahden koulupäivän jälkeen junassa matkalla kohti Lontoota ja lennän huomenna aamupäivällä Suomeen. Mahtavaa!

 
Meillä oli yliopistolla kahden päivän lähiopetusjakso, joka totuttuun tyyliin oli aikalailla täyteen ahdettu. Eilen aloitettiin puoli yhdeksän aamulla ja hotellilla olin illallisen jälkeen joskus kymmenen aikaan. Ymmärrettävää sinänsä, että kun harvoin ollaan paikalla, päivistä halutaan ottaa kaikki mahdollinen irti, mut onhan toi aika raskastakin.

Mulla on eka lukukausi paria viikkoa vaille valmis, ja pikkuhiljaa oon oikeastaan sisäistänyt sen, että oikeesti oon taas opiskelija. Sivutoiminen, mut silti. Syksyllä vielä vähän naureskelin asialle ja enemmän tai vähemmän ajattelin että saas nähdä tuleeko tästä mitään. Alku olikin kyllä vähän kankeaa, eikä mikään ihme, kun edellisistä opinnoista on jo jokunen vuosi.


Osa meidän kurssilaisista lopetti tähän kevääseen (tuolla siis jokainen vuosi on tavallaan itsenäinen kokonaisuus eli siitä saa todistuksen), mut itse toivottavasti saan jatkaa syksyllä. Riippuu arvosanoista, meillä on tietty raja et pääsee seuravalle vuodelle. Ihan hyvältä näyttää toistaiseksi. Mut varmaksi ei tiedä ennenkuin kaikkien tenttien varmistetut tulokset on tulleet.


Tällaista siis täällä. Junan pitäisi olla kohta Lontoossa, joten kirmaan vielä illaksi Lontoon hulinoita ihmettelemään.
Ihanaa viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti