torstai 28. toukokuuta 2015

Pikainen moi!

Mä oon hävinnyt jonnekin omaan maailmaan, joka on täynnä duunijuttuja. Mulla on yhden projektin deadline huomenna, ja sen johdosta oonkin ollut viime päivät karmivan kiireinen. Miten se aina meneekin niin, että vaikka luulee olevansa hyvässä vauhdissa, projektin vikoille päiville jää kamalasti hommia? Blogi on siis ollut vähän hunningolla, mutta onneksi huomisen jälkeen elämä taas tasoittuu. Ajattelin kuitenkin tännekin huikata, että en oo hävinnyt minnekään, vaan pakon edessä joutunut keskittymään oikeastaan yksinomaan oikeisiin töihin.

Mut hei, oli mulla ihan oikeaakin asiaa: rekisteröidyin jo tuossa taannoin Blogipolku-palveluun ja nyt mua voi siis seurata sitäkin kautta. Lisään tonne oikealle blogilistan tilalle suoran linkin jossain vaiheessa, mutta tämä suora linkki nyt ensihätään. Tajusin nimittäin, että kesäkuu on jo ihan ovella ja sitä myöden blogilista on mennyttä elämää. Blogipolkuun en sen suuremmin ole vielä tutustunut, enkä yhtään tiedä kuinka kätevä se on, mutta kai se pikkuhiljaa selviää. Tänään tosin viimeksi poistelin sieltä vahingossa pari postausta, eli vahvasti menee :-)

Kaikesta huolimatta ihanaa loppuviikkoa! Toivottavasti näitä aurinkoisia säitä riittäisi viikonlopullekin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti