maanantai 27. lokakuuta 2014

Syysmuotia New Yorkissa ja muita sunnuntaijuttuja

Mies lähti katsomaan viime sunnuntaina NHL-lätkää ja mä pääsin pörräämään Manhattanilla ihan omin nokkineni. Kuten aikaisemmin taisin mainita, mä olin varannut itselleni joogatunnin, kun mun lempiopella sattui olemaan tunti just sunnuntaina iltapäivällä. Ihana Magen opettaa Yinjoogaa, pitää erilaisia kursseja ja retriittejä ja kirjoittaa kirjaa, ja on tänä syksynä opettanut yksittäisiä tunteja tosi vähän. Niinpä olin erityisen tyytyväinen, että just meidän loman aijalle osui avoin tunti.

Pitkän lennon jälkeen oli erityisen ihanaa päästä joogaan, vaikka salin ulkopuolella liikenne pauhasi ja torvet soi. Kokemus sekin.

Joogan jälkeen kävelin vitos avenueta alaspäin ja piipahdin ihastelemassa syksyn muotia Saksilla ja Henri Bendelillä, joista ensimmäisessä mallinuketkin oli pieniä taideteoksia.









Kovasti jo kaikkea joulukamaakin oli esillä, myös ihastuttavia joulukortteja, joita olisin ehdottomasti ostanut, jos niitä jaksaisin lähettää.
Tällaisia sunnuntaikuulumisia siis tänään, viikon myöhässä tosin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti