torstai 25. syyskuuta 2014

Home sweet home

Vaikka matkustelu onkin lempiharrastukseni, kyllä on taas ihanaa olla kotona! Lisäksi työmatkoilla on usein tosi tiukka ohjelma, joten energiat on vähissä yleensä aina, kun pääsee takaisin kotiin. Niin nytkin.

Eilen lensin aamulennolla Suomeen, ja kentälle lähdin hotellilta jo seiskan jälkeen. Aikaeron takia olin kotona vasta kolmen jälkeen, joten toimistolle en enää mennyt, vaan loikoilin kotona ja hoidin vain kiireisimmät sähköpostit.

Tämähän ei ollut varsinaisesti duunimatka, vaan opintomatka, mutta aikataulu oli silti tosi tiukka. Meillä oli luentoja ja harjoituksia molempina päivinä kasista alkaen ja maanantaina lisäksi illallinen. Ehdin kuitenkin yhdistää matkaan pari pikaista Lontoon pyrähdystä, ekan sunnuntaina Bicester Villagessa ja tokan tosi pikaisen tiistai-iltana Lontoon Oxford Streetillä.


Mä olin Lontoossa tiistaina seiskalta, joten heitin kamat pikaisesti hotelliin ja lähdin siitä samantien metrolla kaupoille. Halusin käydä erityisesti & Other Storiesissa, koska mulla oli missiona löytää koululaukku. Haluaisin nimittäin tarpeeksi ison, mieluusti nahkaisen ja tukevan laukun, jossa pystyisin raahaamaan kamalan paljon painavaa tavaraa.

Olin siis kyllä sunnuntainakin tää sama asia mielessä outletissa, mutta en sit sieltä löytänyt mitään kiinnostavaa ja olin nettisivuilta tsekannut, et tuolta saattaisi löytyä. Yllärinä olikin se, että tiistaina oli joku fashion night ja & Other Storiesissa kengät -50%. Niinpä kaupassa oli koko alakerran kiertävä jono yläkertaan, jossa siis kenkien lisäksi oli myös laukkuja. Äh ja pöh. Niinpä päädyin luovuttamaan ja laukut jäi katsomatta. Joku toinen kerta siis. Ja onhan mulla se Nykin matka tulossa, että tiedä sitten jos sieltä löytyisi.

Ainoaksi ostokseksi jäi sunnuntaina L. K.  Bennetiltä löytämäni silkkimekko. Kuvassa näkyy vaan kangas, mut myöhemmin varmasti tulee kunnon kuvia.

Tällaista siis täällä. Pikkuhiljaa taas normaaliin päiväjärjestykseen pääsemässä.

Ja seuraava matka onkin ihan kulman takana, kun muutaman päivän syysloma New Yorkissa on ihan muutaman viikon päässä. Mahtavaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti