tiistai 17. kesäkuuta 2014

Hajuvesi-ihastus

Mä oon ehkä maailman onnettomin hajuvesien käyttäjä. Ensinnäkin saan joistain hajuvesistä tosi helposti päänsäryn ja ärsyynnyn helposti jostain tuoksuista ilman mitään hahmotettavaa syytä. Niinpä olen se tyyppi, joka jumittaa niihin tuoksuihin, joihin ihastun ja käytän samoja vuosikaudet. Silloin kerran kuukaudessa kun muistan siis.

Pitkästä aikaa tänä keväänä löysin kuitenkin uuden hajuveden, joka on sopivan kevyt ja raikas, eikä ärsytä herkkää nenääni. Nimittäin Michael Korsin viime syksynä kauppoihin tulleen Sporty Citrus -hajuveden.

Ihanan kevyt, sitruunan ja mandariinin (vai appelsiinin) tuoksuinen hajuvesi on just passeli joka päiväiseen menoon, eikä jätä jälkeensä rasittavaa tuoksuvanaa. Toistaiseksi olen vain päässyt haistelemaan siskon pulloa, mutta ostoslistalle tää pääsi ja varmasti hankin oman kesän reissuilta.


Ylihuomenna nimittäin on jo lähtö. Ja täällä on kuin pommin jäljiltä. Laukut on haettu kellarista, mutta mitään ei oo vielä pakattu. Perus. Koska nyt mennään käsimatkatavaroilla, en ehkä ainakaan menomatkalla saa vielä ostettua hajuvettä, mut ehkä tullessa tai sit seuravalta reissulta. Varattiin nimittäin tänään kummitytön kanssa yhden yön kesäretki Tukholmaan heinäkuun lopulle. Mahtavaa!

3 kommenttia:

  1. Mulla on sama ongelma, liian voimakkaat hajuvedet saa aikaan hirveen päänsäryn. Tätä täytyy kokeilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kantsuu ehdottomati käydä tuoksuttelemassa, ettei tuu hutiostostosta. Ainakin Stockalla noita on, että jos osuu matkan varrelle niin siellä voi nuuhkia! :-)

      Poista