tiistai 22. huhtikuuta 2014

Jätskikauden avaus

Kevät on nyt täällä. Sen todistaa viimeistään ekat jätskit Kaivarissa. Eka duunipäivä loman jälkeen sujui varsin muuttuvissa merkeissä, rasittavia vääntöjä ja isoja onnistumisia, joten jätski oli kyllä ansaittu. Vaikka olen vieläkin katkera, että Helsingin jäätelötehdas poisti vadelmajätskin valikoimistaan.


Luin jostain, että loppuviikoksi on taas luvattu kylmempää, pyh! Mutta ihanaa, että kesä on oikeasti tulossa.

Mies luki mun sunnuntaisen kirjoituksen ja nauroi, että sen kun näkis, että mä pesisin parvekelasit. Huomautin hänelle, että olen ne kyllä joka kevät pessyt. Ei meinannut uskoa! Että näin hyvin hän seuraa ympäristöään :-D Mutta eilen hoidin tän kevään pesun ja ai että ne on nyt hienot!

2 kommenttia:

  1. Mäkin aloitin eilen jätskikauden, mun jätski tosin löytyi Alepasta, mutta hyvää oli kuningatartuutti ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yksi mun kaveri väittää, et kuningatartuutti on muka mummotuutti. Ei todellakaan ole, sehän on mahtava! :-)

      Poista