sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Näpertelyä ja meikkisiveltimiä

Musta on tullut viime aikoina näpertelijä. Mikä on järkyttävää, koska oikeesti oon enemmän halki, poikki ja pinoon –tyyppi. Viime aikoina oon kuitenkin huomannut kerta toisensa jälkeen jääväni näpertelemään kaikkea pientä isojen asioiden kustannuksella. Tänne blogiinkaan en ole saanut kirjoitettua ollenkaan niitä juttuja, joita oon suunnitellut, koska oon jäänyt haahuilemaan ja ihmettelemään kaikkea muuta kuin oleellista. Tää on oikeesti tosi ärsyttävää, koska isot projektit ei etene toivotulla tavalla. Ehkä se on osittain tän syksyn ja pimenevien ilmojen syytä.

 

Viikonloppuna en siis todellakaan saanut aikaan mitään järkevää. Pääasiallisesti löhöilin vaan himassa. Tosin yhden näperteyyn sopivan homman sain tehtyä eli pesin kaikki mun meikkisiveltimet. Tää onkin ollut to do –listalla aivan liian pitkään.

 


Sivellinten pesuun on oma saippuansa ja mun systeemi on yksinkertainen. Kastelen siveltimen, pyörittelen sitä saippuassa ja sen jälkeen hieron kämmenselkään niin että meikin rippeet lähtee pois. 



Välillä vähän lisää vettä kunnes siveltimestä ei enää irtoa meikkiä ja sen jälkeen huuhtelen, kunnes vesi on kirkasta ja saippua on kokonaan huuhtoutunut pois. Painelen siveltimen kuivaksi paperilla ja sen jälkeen jätän kuivumaan lappeelleen. Ja valmista tuli. Ai että voi taas olla ylpeä itsestään!

 


Blogiin liittyen vielä sellainen juttu, että oon ajatellut aloittaa uutta juttusarjaa tänne. Koska tää on alun perin ollut matkablogi, olen ajatellut kirjoittaa muutamasta matkakohteesta enemmän. Siis lähinnä jakaa vuosien varrella kertyneitä kokemuksia ja vinkkejä liittyen eri paikkoihin ja matkajärjestelyihin. Toivottavasti jo ensi viikolla pääsen tähän kiinni.

 

Ihanaa alkavaa viikkoa!

 

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti